неделя, 28 февруари 2010 г.

Rio del Piombo

Rio del Piombo dal Ponte Marcello un mattino verso le 8 a novembre


Ето началото и на Рио дел Пиомбо, на оловото, който тръгва от Рио ди Санта Марина.


Тръгва точно срещу палацо Пизани и кой знае къде отива в посока Сан Марко. Не съм го проучвала. Почти го бях забравила, но снимките, които бях направила от втория piano nobile на палацо Пизани при септември, когато в празните стаи там бяха нещата на Мартин Бойс, ми го припомниха. Оставаше само да го намеря на картата, откъдето му разбрах името.
Tutte e due fatte dalle finestre del secondo piano nobile di palazzo Pisani a settembre, le finestre che danno sopra Rio di Santa Marina.

А днес малко преди да изляза се сетих, че бях направила и една снимка от този мост, който се вижда на горната снимка, понте Марчело или Пиндемонте (по името на палацото, чийто ъгъл от облицованата с мрамор фасада се вижда тук на преден план), сетих се, че една сутрин като бяхме излезли за обичайната ни сутрешна разходка до Сан Марко и тогава видях от този мост насреща палацо Пизани осветен от слънцето и го снимах. Сега като добавя снимката тя ще се озове най-горе.

Няма коментари:

Публикуване на коментар