събота, 27 февруари 2010 г.

Rio della Pergola

Non posso non dire nulla sul palazzo Agnusdio, uno dei miei preferiti in assoluto. L'ho scoperto dal vivo, ho spiegato i rilievi dei quattro evangelisti e dell'agnello, ma ho scoperto molto più tardi che Agnusdio in veneziano vuol dire agnello.

Палацо Аниуздио вляво, Аниуздио ще рече на венециански Агнеца, божия агнец, символа на жертвата на Христос, отдавна жертвено животно в земите на изток, питах учениците замисляли ли сте се защо ядем агне на Великден като раглеждахме този християнски символ в изображенията по релефи и картини. Тук релефа е кръгъл над водния вход, а над входа до който води направо частния мост, от който съм направила снимки какъв ангелски релеф има! Прекрасен, но всичко по реда си.


Зад този мост се вижда понте Пезаро, със зиданите парапети и зад него след като се мине (вече само с гондола или лодка) покрай Ка Пезаро (сега венецианския музей на модерното изкуство) се излиза на Канал Гранде.

Rio della Pergola è uno dei miei preferiti, mi piacerebbe molto percorrerlo in gondola con questo modello sulla foto. Temo che lui capisca abbastanza l'italiano e che mi dica di togliere la foto con lui. Non è vanitoso il mio amore.


Рио дела Пергола, на беседката (от зеленина) или на лозницата ми е сред любимите. Много бих искала да мина по него с гондола и да видя докъде стига в сестиере Санта Кроче или Сан Пол. Дори не ми се иска да го последявам на картата, толкова ми се иска да го направя на живо.

Няма коментари:

Публикуване на коментар